31 Ağustos 2010 Salı

Sevimli Kaplumbağa

Doğayı izlemeyi ve fotograf çekmeyi seviyorum. Bu seferki gezimde karşıma ufak sevimli bir kaplumbacık çıktı. Tabi benden hiç kaçarmı hemen fotoladım. Benden biraz ürktü, hemen kabuğunun içine saklandı. Biraz bekleyince kafasını kabuğundan çıkardı, şöyle bir etrafına bakındı, benden zarar gelmeyeceğini de anlayınca, kendi çapında hızlı adımlarla otların arasında gözden kayboldu.  Bu arada Yüce Yaratıcımın bilgisinin ne kadar sonsuz olduğunu, yaratma gücünü gözlerimle gördüm. Bu kaplumbağa bile o kabuğu ile ve kendine has yaşantısıyla mutluydu sanki. Yeterki biz doğayı koruyalım. Tabi hayvanları da. Gerçi doğayı bozacağımız kadar bozduk ama zararın neresinden dönersek kardır diyorum.
Tüm arkadaşlarıma neşeli ve mutlu bir hafta diliyorum. Şimdilik sağlıcakla kalın.
Foto: Tabiki alp foto..:))

3 yorum:

  1. Önceleri bahçelerde kaplunbağalar olurdu,şimdilerde bu hayvanı sadece resımlerden tanıyor çocuklar.Doğaya zarar verıyıruz ve hayvanlarada tabıkı.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba 4. koltukta yerimi aldım ve takipteyim...
    Küçükken patika yollardan geçerken hep rastlaşırdık kaplumbağalarla ve her seferinde anneme yalvarırdım ne olurrr benim olsun diyee annem de onlar doğanın bir parçası sen bakamazsın derdi.. Şimdi hiç göremiyorum.. O günleri ve heyecanımı hatırlattınız teşkler:)

    YanıtlaSil
  3. Bayramdan sonra anadoluya gidiyorum umarım bende görürüm sizin gibi..Çok teşekkürler ziyaretiniz ve yorumunuz için..

    YanıtlaSil