19 Haziran 2011 Pazar

Babalar günü kutlu olsun.

 Tüm Babaların ve baba adaylarının, babalar günü kutlu olsun..Sizlerle arkadaşımın sayfasında görüp hüzünlendiğim bir şiir paylaşmak istiyorum...


ÖZLEDİM SENİ BABA

Sığmazsın bilirim bir kaç mısra ya,
Anlatmak isterim seni dünyaya,
Acelen neydi ki uçtun semaya,
Mezarının başında ağlarım baba,

Gururu sevgiyi senden öğrendim,
Mis gibi kokunu özledim baba,
Bu kadar genç yaşta ölmemeliydin,
Hasretin ciğerimi deliyor baba,

Bu kadar acıya nasıl dayandın,
Sabırlı olmayı öğrettin baba,
Bu koca dünyaya neden sığmadın,
Geride bıraktın bizleri baba,

Tüm arkadaşlarıma neşeli,mutlu ve başarılı bir hafta diliyorum...

Notlar : 1) Resim alıntıdır,
             2) Şiir Alperen Asena Mücahide arkadaşımın sayfasından alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder