4 Temmuz 2011 Pazartesi

Mutfaktaki Çığlık..:))

Ayıptır söylemesi geçen hafta pazardan balık almıştım, sardalya hem güzel oluyor, hemde hesaplı. Gel gelelim evde balık yapıldı mı ne yaparsanız yapın, kızarırken bütün kokusu eve yayılıyor. Bir kaç günde çıkmıyor. Eee artık o kadar da olacak. Fakat evde ki hanımlar ben ne zaman balık alsam hep söylenir. Tabi onların niyeti balık yemeye dışarı çıkmak..:))) Kolay mı bu devirde dışarıda balık yemek..:)))) Neyse gene böyle bir gün kızıma balığın nasıl kılçıklarından ayrılacağını gösterdim ve hepsini temizlemesini istedim..kızım da söylene söylene yapmaya başladı...yok ellerim kokacak..yok kokusu çıkmıyor..Ben tabi bu itirazlara alışkın olduğum için kulaklarım bu laflara tıkalı...:)))
Aradan bir kaç dakika geçti geçmedi, mutfaktan bir çığlık yükseldi, eyvah dedim bir mutfak kazası oldu herhalde, hep beraber mutfağa doluştuk. Kızım feryat ediyor, balıkların içinde ejderha gibi bir canavar var..!!?? Ne ejderhası kızım ne canavarı demeye kalmadı, balık torbasını açtım ki minicik bir deniz atı...:))

Hep beraber kahkahayı bastık tabi...:))) Kızım, dalga geçtiğimize biraz bozuldu ama hiç çaktırmadan işine devam etti...:)) Deniz atını da kuruması için balkona güneş gören bir koydum, bu günün anısına kurutup hatıra olarak saklayacağım..:))
Tüm arkadaşlarıma neşeli ve başarılı bir hafta diliyorum...Her şey gönlünüzce olsun..:)))

2 yorum:

  1. Çok hoş bir anı istesen bulamazsınız..Köye gittim bir ay durdum Allah rızası için bir kaplumbağa raslamadım :(

    YanıtlaSil
  2. Ooo biz o konuda şanslıyız..:) Tabiatla iç içe yaşıyoruz..amam Gene İst. Genede İst. diyorum..:))

    YanıtlaSil