31 Temmuz 2011 Pazar

Ramazan Ayımız Mübarek olsun.


Bir Ramazan ayına daha ulaştık Yüce Yaratıcımın izniyle. Her Ramazan da olduğu gibi gene tatlı bir telaş içindeyiz. Bütçemiz elverdiği ölçüde alış verişimizi yaptık iftarlıklarımızı aldık. Kısmet olursa yarında Oruçlu olacağız.
Aslında bu mübarek ay fırsatlar ayı bence, yaşantımız nasıl olursa olsun, bu ayda kendimize beyaz bir sayfa açıp, bunu hayatımız boyunca sürdürürsek bence kurtuluşa erebiliriz. Tabi ki Yüce Allah'ımızın rahmetiyle.
Ramazan ayında tuttuğum Orucun her saniyesinden keyif alıyorum ve mutlu oluyorum. Yalnız beni en çok etkileyen ve haz veren hani o son dakikalar vardır ya, ezan okunur top atılır. Bizde sofra başında duamızı yaparken işte o bir kaç dakika bende çok büyük bir mutluluk yaratıyor. Orucumu tutmuşum, ibadetimi yapmışım ve Yüce Yaratıcımın verdiği rızıkla orucumu açıyorum. Bundan daha büyük bir mutluluk olabilirmi..
 Aydınlık yüzüyle gelen Ramazan bir 'ruh şöleni'dir. Ruhun aslına rücû etme; Allah'a dönme vaktidir. Çünkü o ruhlara Râb kendi ruhundan üflemişti.
Tüm Müslüman arkadaşlarıma hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Foto : Her zaman olduğu gibi alp foto
( Kayıboyu Cami, Anadolu'nun sayılı camilerinden ve Bilecik'in en büyük camisi vede gökyüzünün güzelliği..)

2 yorum:

  1. Herşeyi çok güzel özetlemişsiniz, inşallah Ramazanı Ramazan gibi yaşayabiliriz. Söylediğiniz gibi muhasebe yapılarak beyaz sayfa açılacak mübarek günler. Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler..:) Hayırlı akşamlar diliyorum Can Bey..:))

    YanıtlaSil