29 Ağustos 2011 Pazartesi

Ramazan Bayramınız Kutlu Olsun..

"Allah'ım Senin rızanın için oruç tuttum.Sana inandım, sana sığındım, senin rızkın ile orucumu açtım. Hamd olsun verdiğin nimetlere,sağlık ve afiyete. Allah'ım beni, annemi, babamı, ailemi, milletimi ve bütün inananları koru. Rahmetini ve yardımını esirgeme üzerimizden. Bizlere yaşama ve dayanma gücü ver. Senin her şeye gücün yeter. Amin"
Diyerek Ramazan ayının son orucunu da biraz sonra açacağız, Allah'ım kabul etsin ve önümüzdeki senede Ramazan ayında oruç tutmayı nasip etsin inşallah. Tabi bu son günde tüm arkadaşlarım İftara davetli..:))
Ramazan ayı her şeyiyle çok güzel, akşama kadar tutulan oruç sonrasında eş, dost, akrabalarla birlikte orucumuzu açtığımız iftar yemeklerinin tadına doyum olmuyor. Halbuki bir ay önce bu sıcaklarda nasıl oruç tutacağız diye düşünürken Ramazan ayının nasıl bittiğini bile anlamadık. Yüce yaratıcım herkesin ibadetini ve dualarını kabul etsin inşallah.
Bu arada masa örtüsünün olmadığı dikkatinizi çekmiştir.:)) o benim de gözümden kaçmadı hatta içimden, misafir geliyor bizimkiler niçin masa örtüsü sermediler, unutmalarına imkan yok, yoksa bu da yeni bir moda mı veya başka bir sebep mi var, diye düşündüm, cevabını bulamadım ama sormadım da. Alacağım cevap hay aksi ben nasıl düşünemedim gibi biraz bozulmama da sebep olabilir. O yüzden soramadım.  Bizimkilerin mutlaka geçerli bir sebepleri vardır, dedim kendime. Fakat gel gelelim meraktan çatlarım bunu öğrenemezsem, bir yolunu bulup öğrenmem lazım...:))
Şimdilik yazıma burada noktayı koyayım ve Hayırlı iftarlar diliyorum Ramazan ayının son orucunda..
Ayrıca ,Tüm Müslüman arkadaşlarımın Ramazan Bayramı kutluyorum. Kalın sağlıcakla ve mutlulukla.. 

4 yorum:

  1. Alp bey sizin ve aılenızın de bayramı kutlu olsun nice bayramlara.

    YanıtlaSil
  2. Masa örtüsünün olmama nedenini öğrendiniz mi?
    Çeşnici Handan/ Alternatif Mutfak

    YanıtlaSil
  3. Heden Hanım teşekkürler..:)) Hemen sayfanıza gelip nefis tariflerinizden bir kaç tane alayım..:.))) Harika bir gün diliyorum...:))

    YanıtlaSil
  4. Hahahaa Handan hanım ..hiç öğrenmezmiyim, yoksa çatlarım...:)))))
    Meğerse gelen misafirlerde çok çocuk olunca örtü koymamışlar bir kaza olmasını önlemek için...:))) bana öyle söylediler...:)))) Neşeli günler diliyorum....)))

    YanıtlaSil