8 Ekim 2011 Cumartesi

Bu Fıstık Başka Fıstık


Gene bir hafta sonu ve benim de canım tembellik yapmak istiyor.. Şöyle boş boş hiç bir şey yapmadan, hiç bir şey düşünmeden bir gün geçirmeyi planlıyorum ki bizimkilerden sesler yükselmeye başladı. Hafta sonu dışarı çıkalım, gezelim, ormana gidelim, göle gidelim, seçenekleri çok. Bir de işi süslüyor püslüyorlar bak temiz hava alırız, spor yaparız diye insanı da özendiriyorlar. Yani, ben ne kadar evin reisiyim de desem, bu evde benim sözüm geçer de desem, bu hafta sonu evde oturacağız da desem, eninde sonun da onların dediği oluyor. Ah bu kadınlar kafalarına bir şey koydular mı mutlaka bize yaptırıyorlar. Kurtuluş yok. Netice olarak biz ailece göletin yolunu tuttuk.
İyi de oldu dağ bayır dolaştık, temiz hava, bol oksijen kendime geldim tembellikten eser kalmadı.
Tabiatı seviyorum, hele muhteşem şekildeki yaratılışını incelemek ve Yüce Yaratıcımın bize verdiği nimetleri kendi ellerimle keşfetmek bana bir başka keyif ve heyecan veriyor. Bu son gezimizde çam kozalağı topladım.
Ne kadar da zormuş çam fıstığına ulaşmak elim yüzüm çam reçinesi oldu ve fıstıkları çıkarırken simsiyah oldu ama bence uğraşmama değdi....:)) İşte arkadaşlar Bilecik'te bir hafta sonu böyle geçti..:)) Bir hafta orman , bir hafta gölet zaten başka da gidebilecek bir yer yok...:)) Olsun ben şikayetçi olacağıma elimde ki imkanları değerlendirmeye bakayım..:) diyerek kendimi avutayım.!?.:))))
Tüm arkadaşlarıma harika bir hafta sonu diliyorum.
Fotolar: Tabi ki her zaman olduğu gibi Alp foto..:))