28 Şubat 2012 Salı

Bilecik kar altında..

Uzunca bir aradan sonra tüm Facebook ve Blogger arkadaşlarıma tekrar merhaba...Bu sene kış oldukça harika geçiyor..Bu gece sabaha kadar kar yağmış her yer bembeyaz ve halen yağmaya devam ediyor..Ben hiç evde oturur muyum doğru dışarı sabah sabah in cin top oynuyor, sessiz sakin kimsecikler yok sadece ben ve benim karda çıkan ayak seslerim..Arkadaşlar böyle bir güzellik olmaz, aldığım hazzı anlatamam.Kış bütün güzelliğiyle bana görsel bir şölen sunuyor.Bir kaç kare fotoda sizler için çektim...Sabah uzunca bir yürüyüşten sonra biraz da üşümüş vaziyette eve döndüm..şimdi kahvaltı zamanı...fakat önce yapmam gereken ufak bir işim kaldı..Bayat ekmekleri ıslatıp kuşlar için balkona koyacağım...:))

Tüm arkadaşlarıma harika bir hafta diliyorum...

 Not: Diğer resimler Facebook sayfamda..:)))

6 yorum:

  1. İstanbulda da kar var ama sadece yağıyor ve soguk.Bilecik karını görunce valla benımde kar topu oynayasım geldi.mutlu ve saglıklı bır hafta dılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Heden Hanım güzel yorumunuza çok teşekkürler..:)) Bu sene çok kış oldu, doya doya keyfini çıkarttık...:)))) Teşekkürler..şimdi sayfanızı ziyaret edeyim..:)) Güzel ve nefis tarifler bulacağımı biliyorum...:))))

    YanıtlaSil
  3. Ande por onde eu andar
    Vá eu para onde eu for
    Esteja onde eu estiver
    Fica sabendo que estas sempre
    Num cantinho do meu coração
    Hugs and Kisses..
    .•´ ¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` Feliz Semana – Happy Week

    YanıtlaSil
  4. Quando surge o amor...A solidão desaparece!
    O sorriso aparece! O carinho se aplica!
    A afeição se explica !A amizade acontece!
    Coração duro enternece! Esse é o poder do amor!
    ♥«....Fantastico FDS– Fantastic Weekend....»♥
    When there is love ... The loneliness disappears!
    The smile appears! The affection applies!
    The affection is explained! Friendship happens!
    Hard heart melts! This is the power of love!

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı.Dell notebook tamir olarak sizi takip ediyoruz tüm yazılarınızı için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  6. merhabalar
    ben de bilecikli biri olarak bilecik kar altında yazısını okuyunca heyecanlandım
    profilinize baktım
    artık takipteyim
    ben de beklerim
    kalın sağlıcakla...

    YanıtlaSil