1 Mayıs 2013 Çarşamba

Hayatım Borsa Grafiği gibi.

Arkadaşlar bu aralar tüm yaşantım o kadar hareketli ki ,bir dip yapıyor,bir tavan yapıyor sanki biri yaşantıma manipülasyon yapıyormuş gibi.Şu sıralar kendimi bu üste ki resmide gördüğünüz borsa grafiğine benzetiyorum.Hiç sevmediğim bir huyum, aslında iyi de değil, ben ikilemde veya kararsızlıkta kalamıyorum.Hayatı akışına bırakamıyorum.Karar veremedim mi benim için hayat duruyor,çekilmez bir hal alıyor. Karar vereceğim ve uygulayacağım sonucu olumlu olur, olumsuz olur, o ayrı bir konu. İşte şu an hiç bir şeye karar veremiyorum. Bu arada evimi istemiye istemiye de olsa İstanbul'a taşıdım. Oysa benim gönlümde yatan Akdeniz kıyılarında sakin bir sahil kasabası, balıkçı köyü gibi bir yerlerdi.Arkadaşlar, kısaca başınızı ağrıtmadan,lafı uzatmadan söyleyeyim şu sıralar oldukça neşesiz ve mutsuzum, heyecanımı kaybettim desem yeridir. İnanıyorum ki kısa sürede bu ikilemden, bu kararsızlıktan çıkacağım Yüce Yaratıcımın izniyle inşallah.Aslında bunları daha önce yazmam gerekirdi. Sizleri de istemeyerek merakta bıraktım, Tüm değerli arkadaşlarımın affına sığınıyorum.Bunu kısa zamanda telafi ederiz merak etmeyin,hatta genemi sen dedirtecek kadar.Yalnız bir süre daha ağır aksak yola devam edeceğiz gibi görünüyor. Tüm arkadaşlarıma kucak dolusu sevgiler saygılar gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder