28 Şubat 2014 Cuma

Ayakkabı kutuları ve Kriptolu telefonlar

Tüm arkadaşlarıma hayırlı bir gece diliyorum :)Hoş olmayan bir konu ama bu siyaset sahnesindeki son olaylar benim iyice kafamı karıştırdı, hatta güvendiğim dağlara kar yağdı desem yeridir.Çünkü Başbakana taaaa belediye başkanlığından beri oylarımla, eş dost toplantılarında destek olmaya çalıştım. Taki 17 Aralık tarihine kadar. Bildiğim kadarıyla kasalar,ayakkabı kutuları,milyonlarca dolar var ,üç adet değişik konularda ses kayıt bandı var ortada. Ama gerçek kayıtlar ortada yok. Ayakkabı kutuları da artık ortada yok. Alelacele, düzmece hazırlandığı her halinden belli bir bant kaydı Amerika'ya gönderildi .Bu şekilde sahte, düzmece hazırlanan bant kaydına elbette Amerikalı uzmanlar montaj diyecek. Madem bunlar sahte ve montajdı da neden korkup, telaşlandın neden beş TÜBİTAK görevlisine işten el çektirdin.Yerine gelenler kim acaba çok merak ettim. Yargının ve kanunların içeriğini pek fazla bilmesem de,maddi ve fiilli gerçekler başkaca delillerle de (tanık,telefon görüşme kayıtları vs.) mevcut ses kaydının doğruluğunu ispat ediyorsa mahkemenin artık bu delilin elde ediliş şeklinden ziyade ; Hırsızlığı,rüşvetin varlığını algılayıcı ve kusur açısından değerlendirici bir bakış açısı ile davayı görmesi lazım dı diye düşünüyorum. Yeter ki elde edilen delil irade fesadına uğratılarak alınmış olmasın, gerçek olsun.


Binlerce polisin çalışma yeri değiştirildi, yüzlerce savcı hakimin iş yerleri değiştirildi. Madem bütün bu 17 Aralık olayları sahte ve düzmece idi de sendeki bu korku,telaş neden. Ben beklerdim ki , savcıya , bu işi sonuna kadar götür kim suçluysa iş ortaya çıksın demeni, işte o zaman benim için en büyük sendin.Tam tersini yaptın üstünü örtmek için bütün yetkilerini kullandın.Şimdi sıra bende sandık elbet benim önüme gelecek.  Neyse fazla konuşupta başımı derde sokmayayım. Hem duyduğum hemde gördüğüm olayların gerçek olduğunu açıkca belli. Ayrıca ben Müslümanım tereddüt ettiğim şeylerden uzak dururum. Bu yüzden bu seçimlerde sana oy filan yok hiç kusura bakma .Arkadaşlarımdan da özür diliyorum böylesine tatsız bir mevzuyu yazdığım için. Herkese hayırlı geceler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder