4 Ağustos 2014 Pazartesi

Cumhurbaşkanlığı seçimleri (2)

Kürtleri severim Askerliğimi Tunceli Hozat'ta yaptım ve bu süre zarfında çok güzel arkadaşlıklarım oldu ve Kürtleri yakından tanımak fırsatım oldu.. HDP nin Cumhurbaşkanı adayı olarak açıkladığı Kürt siyasetinin önemli liderlerinden biri Zaza asıllı Kürt siyasetçi Selahattin Demirtaş. Neden olmasın Pırıl pırıl bir aile babası tahsilli, kültürlü ve konuşması kaliteli ve nezaket çerçevesinde halka hitap ediyor, Kaliteli bir lider diyecem ama ondan önce  Selahattin Demirtaş'a oy vermememin sebeplerini yazayım. Canlı yayında TV de yazılı basında çıkan söylemleri çok güzel ve inandırıcı fakat bu güzel fikirlerin sokakta ki şiddet olaylarıyla ifade edilerek bu güne kadar süre gelmesi, polisimize askerimize silah çekilmesi ve de PKK nın kurucusu ve lideri İmranlı'daki Abdullah Öcalan tüm bu siyaset sahnesindeki inandırıcılığınızı ve itibarınızı bence ağır bir şekilde zedeliyor. Bu yüzden size başarılar dilerken ben oy tercihimi Sayın Prof. Dr.Dr Ekmeleddin İhsanoğlu'na kullancağım...

2 yorum:

  1. Sevgili Arkadaşım Alp Onaran;
    Blog yazınızı okudum sizin gibi ben de bazı konularda tedirginim evet gerek halka hitabetinde,gerek kültürü ve siyaseti güzel yapıyor yalnız adaylığı netleşince bana ikili oynuyor gibi geldi İmralıya tutumu beni rahatsız ediyor,benim de yakın çevremde kürt dostlarım oldu ve hatta en yakın komşum kürt, cenazemizde evini açtı aşırı kalabalık olunca aramızda asla bir problem olmadı saygı ve sevgimiz var,en yakın bayan arkadaşım alevi hiç bir sorunum yok.... Ben bizi bölmek isteyenlere tepkiliyim,devletin malını yiyenlere karşıyım,hırsızlık yapıp bölücülük yapanlara ve bunu pişkinlikle ört bas edenleri istemiyorum ve bana partime yakın isim de oyumu kullanacağım,ekmek için Ekmelettin diyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) böyle düşündüğünüze sevindim :) Demek ki Güzel Ülkemiz için halen bir umut var :) Bende Ekmel bey diyorum :)

    YanıtlaSil