13 Temmuz 2015 Pazartesi

Emeklilere Müjde...!!!

Evet yanlış okumadınız emekli vatandaşa müjde..Maaşlar bayramdan önce yatacak hemde zamlı olarak,  Tv de izliyorum bu haberi öyle bir anlatıyorlar ki, tüm ayrıntılarıyla, ciddiyetle ve uzun uzun. Yaşadık diyorum bunlar herhalde kaymaklı, ballı bir zam vermeye karar verdiler. Maaşı aldık mı topla çoluk çocuğu, ver elini Akdeniz kıyıları şöyle  Bodrum, Marmaris, Antalya 15 günlük bir tur yaparız artık diye düşünüyorum. Haa beni Türkiye kesmez diyorsanız onunda kolayı var , atlayın feribota Yunan adaları offf be bol deniz mahsulü ve yanında bol Akdeniz salatası, buz ve uzo tabi kide sirtaki . Oda olmaz mı diyorsunuz, üzülmeyin seçenek çok, şöyle İtalya'ya kadar uzanalım Milano,Venedik, Floransa, Capri çizmenin aşağılarına kadar inelim. Nefis İtalyan yemekleri harika kumsalları deniz ve güneş. Hayatını yaşa, emekliliğin tadını çıkart.
Gençliğimizde 25-30 sene  Devlete hizmet ettik, senelerce hem maaşımızı alırken vergi verdik hemde harcarken. Eeee şimdide bizim hakkımız gezmek ..!!
Ahh ah benim gariban emeklim, sen ancak evden parka, parktan eve gidersin. Kahveye de gitme orada da çay ısmarlama durumu var.
Senin emekli paran lüks konutlara, saraylara, lüks özel uçaklara, lüks makam araçlarına, lüks, şatafatlı iftar partilerinde yensin sende parkta güvercinlere yem atmaya devam et...
Ben hayret ediyorum, bu zamları bu enflasyon oranlarını neye göre hesaplıyorlar, anlamadım gitti, yapılan zam % 1,76 , sene başında açıkladıkları geçen senenin zam oranı % 3 etti % 4,76 Ohh oh bozdur bozdur harca. Sadece bir kalemde, geçen seneden bu zamana kadar ete gelen zam % 33, şu an et fiyatları 40 Lirayı geçiyor. Tabi ya , pinpon topu, şarap, viski, boş cd, mektup gönderme ücreti, şans oyunları vs. gibi şeyleri baz alırsan elbette enflasyon 1,76 çıkar. Neyse sinirlenmeyeceğim.
Bundan sonraki yazımda size bir canavardan bahsedeceğim, parmağını dokunuyorsun kolunu koparıyor. Biraz merak edin bakalım. Harika bir hafta sizle olsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder